Hraničářská Kouzla

Odstraň vzpomínky Hodnocení: Geniální

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 10

Skupina:

Rozsah: 1 (dotyk)

Druh: Klasická

Popis:

Odstranění vzpomínek

I. část kouzla
Magenergie: 35 magů
Rozsah: 1 bytost
Vyvolání: 2 směny

II. část kouzla
Magenergie: 25 magů
Rozsah: 1 bytost
Vyvolání: 1 směna

Anotace

Mnoho dobrodruhů ve svém životě spatří něco, co by nejraději nikdy neviděli. I po mnoha letech vidí ve snech smrtelné výrazy přátel, slyší hrůzné skřeky příšer a jiné ošklivé a traumatizující věci. Proto nejzkušenější mudrci z řad chodců vymysleli toto kouzlo, díky kterému budou moci dobrodruzi ‚zapomenout‘.

Úvod

Kouzlo Odstranění vzpomínek patří mezi chodcova psychická kouzla a kouzlo je schopen seslat od 16. úrovně. Platí pro něj stejné podmínky a omezení jako pro jiná psychická kouzla. Celé kouzlo se spíše než klasickému kouzlu podobá nějakému rituálu, při kterém je mysl chodce pevně spojena s myslí léčené osoby. Kouzlo je možné seslat pouze na inteligentní tvory a pouze s jejich souhlasem. Postava pod vlivem kouzel, lektvarů s zvláštních schopností CP a nestvůr se za souhlasící považuje.

Seslání

Seslání kouzla se pro přehlednost dělí na 2 fáze. Celý proces je velmi vyčerpávající, jak pro chodce, tak pro cíl. Je velmi vhodné, aby se rituálu účastnila třetí osoba, protože v 1. fázi se cíl chová v transu jako při záchvatu – škube sebou, máchá a gestikuluje rukama, silně se potí atd. Pokud ho jiná osoba nedrží, je 25% šance, že nějakým úderem přeruší trans chodce, magy jsou vyčerpány zbytečně, oba jsou zraněni za 2k6 životů a 1. fáze se nezdaří. (je možné ji kdykoliv opakovat, bez úspěšné první fáze nelze přistoupit k druhé). V první fázi tedy chodec pronikne do mysli cíle a začne ‚hledat‘ určenou vzpomínku. Chodec může najít a posléze potlačit pouze vzpomínku, s jejímž potlačením cíl souhlasil (tzn. není možné odstranit vzpomínku na nějakou vraždu místo vzpomínky na mistra). Zároveň nemůže chodec potlačit více vzájemně nesouvisících vzpomínek. Úspěch při hledání není automatický, chodec musí přehodit past Roz + Int – 10. Pokud chodec uspěje, zapamatuje si místo vzpomínky a on i cíl se z transu proberou. Chodci i cíli přibude 10 bodů únavy. Pokud v hodu na past neuspěje, chodec vzpomínku nenašel, chodec i cíl obdrží 10 bodů únavy, bezpečně se proberou z transu a chodec se může pokusit seslat 1. část kouzla kdykoliv jindy. Po 1. části následuje fáze odpočinková, která obvykle trvá několik směn. Během ní nesmí chodec seslat žádné kouzlo ani použít mimosmyslovou schopnost. (použití na chodce nevadí).

Během druhé části se chodec i cíl opět ponoří do transu (není tak hluboký, při vyrušení zranění za 1k6 ž.). Chodec nyní potlačí vzpomínky z mysli cíle (neodstraní)., Celá věc má ale jeden háček; na 16. úrovni je 21 % šance že vzpomínka zůstane v mysli chodce a nepůjde odstranit jiným Odstraněním vzpomínek. Za každou úroveň nad 16 klesá šance o 1%. Po této fázi je ji hotovo.

Připomenutí vzpomínek

Na takto odstraněnou vzpomínku si už postava nikdy nevzpomene sama od sebe přemýšlením. U kouzla Vzpomeň se do vlastnosti Roz a Int počítá inteligence hraničáře a do rozdílu jeho úroveň +5. Připomínání nemagickou cestou je možné, ale málo pravděpodobné. Za každou směnu připomínání a vzpomínání roste šance o 1%, maximálně však do 15%. Zásah sfér či bohů je plně v moci PJ.

***

Za pomoc v MS děkuji hlavně Hamsterovi, Shadowmagovi a Unknownovi a všem ostatním, kteří mi pomohli.

PinHead

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 10

author_nick:

Diskuze

 Uživatel úrovně 5

Nechci se v tom moc hrabat. Moc se mi to líbí...