Hraničářská Kouzla

Přírodní bojová kouzla Hodnocení: Geniální

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 11

Skupina:

Druh: Klasická

Popis:

Přírodní bojová kouzla

  • Název: Otrávené pecky
  • Magenergie: 2 magy za pecku
  • Dosah: Dle doflusu
  • Rozsah: 1 hex
  • Vyvolání: 1 kolo

- Hraničář si do úst vloží ovocné pecky. Maximální počet pecek je omezen hraničářovou magenergií a jejich velikostí. Po skončení vyvolávací doby je musí okamžitě plivnout na cíl, jinak je vyvolávání přerušeno a vložená magenergie je ztracena. Při nárazu prasknou a vypustí kolem sebe obláček jedu. Každý jedem zasažený si hází proti pasti na Odl ~ 2 ~ - 1 od bonusu k Obr na 2 kola/ztráta 1K6 životů a - 3 od bonusu k Obr na 4 kola.

- Doflus: To jest číslo podobné dostřelu, které se vypočítá jako součet Obr a hodu 1K6-1. (S postihem za obratnost hraničáři hrozí, že neplivne pecku ani sáh před sebe a jed pak zasáhne jeho.)

  • Název: Listová břitva
  • Magenergie: 1 mag
  • Dosah: Dotyk
  • Rozsah: 1 list
  • Vyvolání: 1 kolo

- Aby šlo kouzlo seslat, musí hraničář držet v ruce list. Tento list kouzlo na dobu pěti kol očaruje, takže bude tvrdý jako ocel a jeho hrany budou ostré. S ohledy na tvar a velikost se pak dá list využít jako vrhací hvězdice či krátká čepel. Doporučuji přemýšlet nad adekvátními postihy (průměrný list kolem 1 /+1 -2). V podstatě se jedná o vytvoření nouzové zbraně, zvlášť hraničář připoutaný ke stromu pro dočasný nožík najde využití. Po uplynutí pěti kol se list rozpadá.

- Osobně přisuzuji očarovanému listu zranitelnost C - kouzelná zbraň, ale není to nutné. List je samozřejmě možné potřít jedem.

  • Název: Drápy
  • Magenergie: 1 mag na kolo
  • Dosah: Hraničář
  • Rozsah: Hraničář
  • Vyvolání: 2 kola

- Nehty na prstech hraničářovy ruky se prodlouží, zpevní a zaostří. Využití mohou najít i mimo boj, přesto je jejich hlavní přínos v bonusu k útočnosti + 1 při boji beze zbraně. Po uplynutí kouzla se nehty vrací do normálu.

- I zde je pro ozvláštnění a rozšíření dobré přisoudit drápům zranitelnost C - kouzelná zbraň. Krom toho je velice praktické drápy potírat jedem.

  • Název: Zákeřná tráva
  • Magenergie: 5 magů za dva sáhy poloměru
  • Dosah: Hraničář
  • Rozsah: Dle magenergie
  • Vyvolání: 1 kolo

- Známé také jako "ústupové kouzlo hraničářů". Kouzlo vytvoří v okruhu kolem hraničáře zónu, ve které tráva zčistajasna vyroste o 3K2-1 (2 - 5) sáhů do výšky. K tomu je samozřejmě potřeba, aby se v růstové zóně nějaká tráva nacházela. Ve většině případů je tato tráva využita jako maskování ústupu, hraničář se ale může rozhodnout v trávě bojovat. Pravidlový efekt vysoké trávy je -5 od ÚČ, OČ a pohyblivosti všech (!), kteří se ve vysoké trávě nacházejí s výjimkou samotného sesílajícího hraničáře, který dostává "pouze" -4 k ÚČ a OČ a -3 k pohyblivosti. Rostlina nedokáže příliš dlouho vyživovat tak obrovský nárust své hmoty ani s pomocí magenergie - po jedné směně tráva odshora usychá a opadává, až dosáhne původní velikosti.

26/10/08

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 11

author_nick:

Diskuze

 Uživatel úrovně 5

- U otrávených pecek, je děsně složitá past a její efekty, pak mi uniká, kde v sobě hraničář vezme jed… - 1hex není jednotka délky, místo hexu by mělo být třeba 1 sáh - 3k2 je co? Kdo má dvoustěnnou kostku? Nebylo by lepší dát 1k6 (1-6sáhů) nebo jak je myšleno to 3k2 Moc pěkná kouzla. Jednoduchá, nepřesílená a víceméně použitelná. Líbí se mi…