Dračí Doupě [ http://www.dracidoupe.cz ]
Rubrika: Hraničář
  
  

Nová kouzla 2

Počet hvězdiček: 5
Magenergie:0
Dosah:0
Rozsah:0
Vyvolání:0
Druh:Klasická
Skupina:
Popis:

Další ze série krátkých a jednoduchých kouzel, které chodci ulehčují pobyt v přírodě. Veškerá níže popsaná kouzla lze libovolně kombinovat, i s kouzly v pravidlech.

Lehká chůze

Magenergie: 4 magy
Dosah: 2 sáhy
Rozsah: 1 humanoid
Vyvolání: 5 kol
Trvání: 12 hodin
Druh: klasická
Skupina: Kouzla pocestných
Pomůcky: ptačí pírko
Popis:

Chodec očaruje pírko, které musí mít postava neustále u sebe (v ruce, v kapse, měšci,…), ztratí-li ho efekt kouzla ihned pomíjí. Pírko je vázáno na postavu, jeho předáním se zruší efekt kouzla. Po dobu trvání kouzla se chodec (či postava) pohybuje v daném terénu lépe pohybuje. Veškeré překážky lehce obchází, do sněhu se neboří, písek mu „neujíždí pod nohama“ Je to způsobeno tím, že toto kouzlo jakoby snižuje náročnost terénu o 10.
Náročnost terénu nemůže klesnout pod 15. Kouzlo lze seslat na jednu postavu 1x za 48hodin.

Oko noci

Magenergie: 7 magů
Dosah: 0
Rozsah: chodec
Vyvolání: 1 směna
Trvání:viz níže
Druh: klasická
Skupina: Kouzla pocestných
Pomůcky: okvětní plátky slunečnice*
Popis:

Po seslání tohoto kouzla chodec vidí i v noci. Je-li v dosahu nějaké přírodní světlo – měsíc, hvězdy,atd. chodec vidí jako ve dne** (stejná kvalita, dálka). Není-li přítomen zdroj světla vidí chodec ve stupních šedi.
Kouzlo funguje pouze v případě je-li okolo chodce přirozená tma – noc (tedy chodec například nevidí v Temnotě seslané druidem). Účinky kouzla pominou v okamžiku kdy se chodec utáboří, je nucen bojovat, spatří umělé světlo - lucerna, louč, kouzlo Světlo, atd, nebo začne vycházet slunce.

* či jakékoliv podobné byliny, záleží na daném světe a PJ, jde o princip „otáčení“ za sluncem

** díky magii chodec využívá „světlo“ ve slunečnici, které pak výrazně posiluje jeho citlivost na světlo. Není-li zdroj světla, není co posilovat a proto chodec vidí ve stupních šedi.

Uhas

Magenergie:2 magy za sáh čtvereční ohniště
Dosah: 1 sáh
Rozsah: 1 ohniště
Vyvolání: 1 kolo
Druh: klasická
Skupina: Hraničářská kouzla
Pomůcky: hrst hlíny
Popis:

Toto kouzlo velmi rychle uhasí oheň. Hašený oheň nevydává žádné známky hašení – syčení, dým, atd. Uhašené ohniště nevydává teplo.


Zamaskuj ohniště

Magenergie: 4 magy
Dosah: 1 sáh
Rozsah: 1 ohniště
Vyvolání: 1 směna
Druh: Klasická
Skupina: Hraničářská kouzla
Popis:

Kouzlo je určeno k úklidu tábořiště. Během sesílání kouzla, ohniště se rozpadá, mizí ohořelá tráva, vykopaná díra se zaceluje, uhlíky se propadají do země a v místě ohniště začíná růst nová vegetace. Po seslání kouzla není žádným možným způsobem zjistit, že zde bylo ohniště. Kouzlo lze seslat pouze na ohniště, na kterém již alespoň 2 hodiny nehoří oheň. Pokud hraničář použije kouzlo Uhas, je možné seslat toto kouzlo ihned.



Za obrovskou pomoc děkuji Corwinovi45A

Mavev
Přidáno: 14:01:03 03.10.2007