Hraničářská Kouzla

Naveď šíp Hodnocení: Nic moc

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 28

Skupina:

Magenergie: 2 magy

Rozsah: 1

Vyvolání: 1 kolo

Druh: Klasická

Pomůcky: 1šíp/střela

Popis:

Tímto kouzlem hraničář navede šíp tak, že má 100% pravděpodobnost zásahu t.j. že se v hodu na útok připočte útočnost zbraně k ÚČ. Pokud terč navíc nemá zbroj, připočte se k hodu na útok navíc bonus +2. Chodec se při sesílání musí šípu dotýkat.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 28

author_nick:

Diskuze

 Uživatel úrovně 5

Tohle kouzlo je velmi divné. Pokud má 100% šanci na zásah, tak se to jen těžko vyřeší bonusem +1. Tomu se dá stejně ubránit.

Také by mě zajímalo jak to bude v případě praku.

A bonus +2 když nemá protivník zbroj je také divný.