Dračí Doupě [ http://www.dracidoupe.cz ]
Rubrika: Alchymistické předměty
  
  

Randalfovo víno 

Počet hvězdiček: 3
Skupina:Lektvary
Magenergie:25 magů
Suroviny:50 zl.
Základ:Víno
Trvání:ihned
Výroba:1 hodina
Nebezpečnost:odl - 12 - nic/účinky vína
Barva/chuť/zápach:5 / 5 / 5
Magy/den0
Autor: Dakeyras
Popis:

Říká se že na dně sklenic vína můžete postupně najít:

1 - přátelství - Postava je přátelská k tomu, kdo ji podal víno, ke kterému měla alespoň neutrální vztah a k těm které nenávidí, se vztah posouvá k lepšímu - nemá třeba chuť od pohledu jej zabít

2 - dobrou náladu - Podobné účinky jako přátelství, ale na všechny v blízkém okolí, ráda pozve všechny na jedno a podobně.

3 - pravdu - postava častěji začíná říkat pravdu ale, pokud ji říct nechce, nemusí. Ale řekne to takovým tónem a gesty, které naznačí, že lže. (Int - int opitého - pozná/nepozná)

4 - mudrctví - postavě se najednou dostává znalostí jaké ani netušila (na hádanky a spol bonus +2 k inteligenci) případně ji vyvstanou v hlavě vzpomínky na něco co by si obyčejně nevzpomněla - rozhovor, který ji připadal předtím huhlavý, vzpomene si na rozhovor, který viděla a najednou si jej umí přehrát s odezíráním ze rtů, nebo věci viděné okrajově, či si pospojuje věci, které k sobě zprvu nesouvisely, nebo prostě jen má velmi dobrý názor a radu na vše co se u stolu probírá.

5 - krásu - Postava všem připadá jako by měla charisma vyšší o 2 (neplatí pro žádné mentální útoky a pod)

6 - lásku - Postava se zamiluje do první osoby toho pohlaví, které preferuje, kterou jako první uvidí.

7 - melancholii - postava je smutná a pokud už byla, budou to vyloženě hluboké deprese.

8 - rozhořčení Postava se začíná hádat, začne být agresivnější, nadává hlasitě

9 - bláznovství Postava se dočasně mění na blázna s postihem na inteligencí o 3, má slyšiny, vidiny.

10 - bezvědomí

Ale bohužel u tohoto vína to není tak jednoduché, protože zde se k dosažení požadovaného stavu nelze dostat postupným pitím a tak jej i kontrolovat, ale postava si po každé sklenici hází znova (k10) s tím, že se nikdy nemůže opakovat stav, který už jednou byl. Délka každého stavu je 10 kol v plném stavu a pak dalších 10 kol postupně odeznívá. Postava si pamatuje co se dělo během těchto okamžiků a u omdlení si pamatuje, že upadla do bezvědomí a že se z něj probírá (tedy pokud následně nebude pít tak, že se jí zážitky z předešlých činů z hlavy skutečně nevypaří).

Postava se může dostat z vlivu Randalfova vína pomocí jakéhokoliv kouzla, které je určeno k rušení magie i v nejnižší náročnosti, jako by postava byla pod vlivem kouzla v síle 1mg.

PS: Sice se jedná o lektvar, který by měl možnost vyrobit i obyčejný alchymista, dovolil bych si říct, že je určen až pro pyrofory.

PPS: Lektvar je určen spíš pro zkušenější hráče, které baví roleplaying, protože bez něj by jeho požití nebyla taková zábava.