Dračí Doupě [ http://www.dracidoupe.cz ]
Rubrika: Alchymistické předměty
  
  

Ketarův set pro správného Trpa 

Počet hvězdiček: 3
Skupina:Ostatní
Magenergie:0 magů
Suroviny:0 zl.
Základ:viz. níže
Trvání:viz. níže
Výroba:viz. níže
Magy/den0
Autor: Danixxx
Popis:

Ketarův set pro správného Trpa

Ketarova úderná sekera

  • magenergie: 140 magů
  • suroviny: 110 zl.
  • základ: válečná sekera
  • výroba: 10 dní; doma
  • sféra: 2

Ketarova sekera byla zhotovena pro přední linii hlavních trpasličích ozbrojených sil. Je poměrně lehká (váží 55 mn.) a mezi trpaslíky a celkově válečníky je využívána hlavně díky svému zvláštnímu útoku, který ji vyčleňuje z řady obyčejných zbraní a hlavně dovoluje útočníkům rychle potlačit nápor nepřátel.

Popis:

Ostří této sekery si i bez údržby zachovává stříbrolesklou kovovou barvu, přičemž ve tmě září matnou modří (nechová se jako louč, pouze slouží k lepší orientaci a manipulaci se sekerou ve tmě). Uprostřed, kde je ostří nasazeno na toporo, je vyražená runa, která při úspěšném zásahu zvl. útokem sekery jasně zazáří. Sekera jako taková má parametry: 5 / +3 / 0.

Zvláštní útok:

Pokaždé, když tato sekera zasáhne nepřítele (tzn., ubere alespoň jeden život), probouzí se v ní démon, který po jisté době umožní svému nositeli udělit kritický zásah. Kritický zásah nastane, když zbraň dohromady ubere více jak 20 životů a trvá přesně jeden úder, kdy se zdvojnásobuje útok a následně i útočnost. Navíc, pokud bude tento zásah úspěšný, hází si napadená postava proti pasti: síl + obr~9~nic/bude odmrštěna.

Odmrštěný terč může v letu srazit své společníky a dodatečně mu mohou být ubrány životy. Do jaké vzdálenosti bude terč odmrštěn, závisí na tom, o kolik bude daná past podhozena. Dané číslo je uvedeno v sázích.

Příklad: Skřet je zasažen kritickým úderem, hodí si proti pasti síl + obr~9~nic/bude odmrštěn. Hodí např.: 4 - bude tedy odhozen o 5 sáhů.

*Na velikost D a větší se odmrštění nevztahuje. Nabitý kritický zásah v sekeře vyprchá po 1 směně.

Adamantiová hůlka do štol

  • magenergie: 160 magů
  • suroviny: 170 zl
  • základ: adamantium (2 mn)
  • výroba: týden; doma
  • sféra: 3

Adamantiová hůlka do štol byla vytvořena speciálně pro horníky, tunelmistry a hledače pokladů, kteří v temných dolech otevírali nové lokace a potřebovali jistou prevenci proti nástrahám, které by tam na ně mohly číhat. Cena adamantia se může různě lišit, proto berte počet zl. za suroviny pouze jako vzorové číslo.

Popis:

Tento čarovný prut perleťové barvy je na dotek studený jako ocel. Jeho rukojeť, délka i zdobení je pouze záležitostí maker-ova kreativního ducha.

*Adamantium: (Lze nahradit jakýmkoliv jiným vzácným materiálem z vašeho světa) … je stříbrobílý extrémně pevný kov, jehož žíly se vyskytují (jak už to tak u podobných vzácností bývá) velice hluboko pod horami.

Použití:

S pomocí magů v hůlce (16 na den – dobíjí se o klasicky o půlnoci) lze vyvolat kouzla Oheň, *Ochrana před nemrtvými a *Ochrana před neviděnými.

*Ochrana před…

... po vyslovení zaklínadla se kolem jejího sesilatele utvoří neviditelná bariéra ve tvaru povrchu koule s poloměrem 3 sáhy. Jelikož se předpokládá, že bude sesilatel stát na zemi, má bariéra spíš tvar polokoule. Bariéra se formuje podle pevných překážek, na které narazí. Jsou-li malé, prostě je „obteče“ a na druhé straně se zase spojí.

*Ochrana před nemrtvými

  • magenergie: 6 magů
  • dosah: 0
  • rozsah: viz, výše
  • vyvolání: 1 kolo
  • trvání: 4 směny

Nemrtvý si při pokusu projít bariérou hodí proti pasti: Roz~10~projde/neprojde.

*Ochrana před neviděnými

  • magenergie: 8 magů
  • dosah: 0
  • rozsah: viz. výše
  • vyvolání: 1 kolo
  • trvání: 3 směny

Neviděný si při pokusu projít bariérou hodí proti pasti: Roz~8~projde/neprojde.

Více o fungování zaklínadel se dozvíte na str. 49 PPZ, odkud je ve velkém použit i tento text.

Ketarova LED-ová přilba

  • „Každý rubač zaraz potřebuje, aby mu vychladla hlova!“
  • magenergie: 110 magů
  • suroviny: 60 zl
  • základ: Kbelcová přilbice
  • výroba: 1 týden; doma
  • sféra: 2

Tato kbelcová přilbice byla vytvořena pro boj v šeru. Nejen, že svému nositeli propůjčuje možnost dohlédnout o 6 sáhů dál (jak s loučí, tak i bez ní), ale také zvyšuje oč o +1.

Popis:

Ketarova LED-ová přilba je matně stříbrolesklá a nemá odklopné hledí. Na dotek je nepříjemně studená a tak se více než doporučuje nosit pod ní batvat. Charakteristická je tím, že jakmile se dostane do šera, její úzké hledí začne modře světélkovat.

Speciální dodatek:

Tyto dodatky nejsou povinné, protože hraničí s přesílením postavy…

Postavě, která dosáhne plného Ketarova setu (bude bojovat s údernou sekerou, mít na hlavě přilbici a třeba v kapse hůlku) se zvýší oč i úč o +1, díky synchronizaci a prazvláštního propojení všech tří démonů.

Pokud vznikne lajna (min. 3 postavy) bojovníků s Ketarovým setem (zde i bez hůlky), je zde jistá procentuální možnost, že se dá nepřátelská jednotka na útěk. Jelikož tato pravděpodobnost nelze určit vzhledem ke spoustě faktorů, které jí ovlivňují, ponechává se možnost určit % hranici na PJs.