Dračí Doupě [ http://www.dracidoupe.cz ] | |
Rubrika: Alchymistické předměty | |
Ketarův set pro správného Trpa |
|
Počet hvězdiček: 3 | |
Skupina: | Ostatní |
Magenergie: | 0 magů |
Suroviny: | 0 zl. |
Základ: | viz. níže |
Trvání: | viz. níže |
Výroba: | viz. níže |
Magy/den | 0 |
Autor: | Danixxx |
Popis: | Ketarův set pro správného TrpaKetarova úderná sekera
Ketarova sekera byla zhotovena pro přední linii hlavních trpasličích ozbrojených sil. Je poměrně lehká (váží 55 mn.) a mezi trpaslíky a celkově válečníky je využívána hlavně díky svému zvláštnímu útoku, který ji vyčleňuje z řady obyčejných zbraní a hlavně dovoluje útočníkům rychle potlačit nápor nepřátel. Popis:Ostří této sekery si i bez údržby zachovává stříbrolesklou kovovou barvu, přičemž ve tmě září matnou modří (nechová se jako louč, pouze slouží k lepší orientaci a manipulaci se sekerou ve tmě). Uprostřed, kde je ostří nasazeno na toporo, je vyražená runa, která při úspěšném zásahu zvl. útokem sekery jasně zazáří. Sekera jako taková má parametry: 5 / +3 / 0. Zvláštní útok:Pokaždé, když tato sekera zasáhne nepřítele (tzn., ubere alespoň jeden život), probouzí se v ní démon, který po jisté době umožní svému nositeli udělit kritický zásah. Kritický zásah nastane, když zbraň dohromady ubere více jak 20 životů a trvá přesně jeden úder, kdy se zdvojnásobuje útok a následně i útočnost. Navíc, pokud bude tento zásah úspěšný, hází si napadená postava proti pasti: síl + obr~9~nic/bude odmrštěna. Odmrštěný terč může v letu srazit své společníky a dodatečně mu mohou být ubrány životy. Do jaké vzdálenosti bude terč odmrštěn, závisí na tom, o kolik bude daná past podhozena. Dané číslo je uvedeno v sázích. Příklad: Skřet je zasažen kritickým úderem, hodí si proti pasti síl + obr~9~nic/bude odmrštěn. Hodí např.: 4 - bude tedy odhozen o 5 sáhů. *Na velikost D a větší se odmrštění nevztahuje. Nabitý kritický zásah v sekeře vyprchá po 1 směně. Adamantiová hůlka do štol
Adamantiová hůlka do štol byla vytvořena speciálně pro horníky, tunelmistry a hledače pokladů, kteří v temných dolech otevírali nové lokace a potřebovali jistou prevenci proti nástrahám, které by tam na ně mohly číhat. Cena adamantia se může různě lišit, proto berte počet zl. za suroviny pouze jako vzorové číslo. Popis:Tento čarovný prut perleťové barvy je na dotek studený jako ocel. Jeho rukojeť, délka i zdobení je pouze záležitostí maker-ova kreativního ducha. *Adamantium: (Lze nahradit jakýmkoliv jiným vzácným materiálem z vašeho světa) … je stříbrobílý extrémně pevný kov, jehož žíly se vyskytují (jak už to tak u podobných vzácností bývá) velice hluboko pod horami. Použití:S pomocí magů v hůlce (16 na den – dobíjí se o klasicky o půlnoci) lze vyvolat kouzla Oheň, *Ochrana před nemrtvými a *Ochrana před neviděnými. *Ochrana před…... po vyslovení zaklínadla se kolem jejího sesilatele utvoří neviditelná bariéra ve tvaru povrchu koule s poloměrem 3 sáhy. Jelikož se předpokládá, že bude sesilatel stát na zemi, má bariéra spíš tvar polokoule. Bariéra se formuje podle pevných překážek, na které narazí. Jsou-li malé, prostě je „obteče“ a na druhé straně se zase spojí. *Ochrana před nemrtvými
Nemrtvý si při pokusu projít bariérou hodí proti pasti: Roz~10~projde/neprojde. *Ochrana před neviděnými
Neviděný si při pokusu projít bariérou hodí proti pasti: Roz~8~projde/neprojde. Více o fungování zaklínadel se dozvíte na str. 49 PPZ, odkud je ve velkém použit i tento text. Ketarova LED-ová přilba
Tato kbelcová přilbice byla vytvořena pro boj v šeru. Nejen, že svému nositeli propůjčuje možnost dohlédnout o 6 sáhů dál (jak s loučí, tak i bez ní), ale také zvyšuje oč o +1. Popis:Ketarova LED-ová přilba je matně stříbrolesklá a nemá odklopné hledí. Na dotek je nepříjemně studená a tak se více než doporučuje nosit pod ní batvat. Charakteristická je tím, že jakmile se dostane do šera, její úzké hledí začne modře světélkovat. Speciální dodatek:Tyto dodatky nejsou povinné, protože hraničí s přesílením postavy… Postavě, která dosáhne plného Ketarova setu (bude bojovat s údernou sekerou, mít na hlavě přilbici a třeba v kapse hůlku) se zvýší oč i úč o +1, díky synchronizaci a prazvláštního propojení všech tří démonů. Pokud vznikne lajna (min. 3 postavy) bojovníků s Ketarovým setem (zde i bez hůlky), je zde jistá procentuální možnost, že se dá nepřátelská jednotka na útěk. Jelikož tato pravděpodobnost nelze určit vzhledem ke spoustě faktorů, které jí ovlivňují, ponechává se možnost určit % hranici na PJs. |